Jumat, 12 November 2010

harapan

Ya Allah.....aku takut..di kala aku tak mampu tuk membahagiakan kedua orangtuaku...terutama ibu...
ku ingin..membahagiakannya...melihat senyumannya...ketika anaknya berhasil...tuk mencapai impiannya...melihat tetesan air mata yang membasahi pipinya....tetesan itu adalah tetesan kebahagiaan...

Ya Allah...ku takut..ku tak dapat memanfaatkan sisa umurku ini..dengan sesuatu yang terbaik...ku ingin...memberikan sebuah kenangan....yang terindah..yang sangat bermanfaat bagi semuanya...sebelum ajal menjemput....

ya Allah....terimalah amal ibadahku..yang tidak ada apa2nya....ampunilah dosa2ku....
Ya Allah.....aku takut..di kala aku tak mampu tuk membahagiakan kedua orangtuaku...terutama ibu...ku ingin..membahagiakannya...melihat senyumannya...ketika anaknya berhasil...tuk mencapai impiannya...melihat tetesan air mata yang membasahi pipinya....tetesan itu adalah tetesan kebahagiaan...

Ya Allah...ku takut..ku tak dapat memanfaatkan sisa umurku ini..dengan sesuatu yang terbaik...ku ingin...memberikan sebuah kenangan....yang terindah..yang sangat bermanfaat bagi semuanya...sebelum ajal menjemput.... kenangan ini ku hadiahkan kepada ibuku yang tercinta....orang2 yang ku sayangi...ya Allah....terimalah amal ibadahku..yang tidak ada apa2nya ini....ampunilah dosa2ku...dan...bimbinglah aku tuk meraih mimpiku...impianku...

Ya Allah....
semuanya ini aku serahkan padaMU....apapun itu....ku yakin apa yang Engkau rencanakan untukku...itu pasti yang terbaik....


Allah......
ku ikhlaskan semua ini.....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar